Détail de l'auteur
Auteur Ola-A SELNES |
Documents disponibles écrits par cet auteur (1)
Ajouter le résultat à ma sélection Faire une suggestion Affiner la recherche
Article
Rebecca-F GOTTESMAN ; Division of Cognitive Neurology. Department of Neurology. School of Medicine, Johns Hopkins University (Baltimore MD, Etats-Unis) ; Andreea-M RAWLINGS ; Department of Epidemiology, Johns Hopkins University (Baltimore MD, Etats-Unis) ; Arichey SHARRETT ; Division of Public Health Sciences, Wake Forest School of Medicine (Winston Salem NC, Etats-Unis) ; Marilyn Albert ; Alvaro ALONSO ; Department of Biostatistics, University of North Carolina (Chapel Hill NC, Etats-Unis) ; Karen BANDEEN-ROCHE ; Department of Epidemiology, University of North Carolina (Chapel Hill NC, Etats-Unis) ; Center of Biostatistics and Bioinformatics, University of Mississippi Medical Center (Jackson MS, Etats-Unis) ; Laura-H COKER ; Josef CORESH ; Division of Geriatrics. Gerontology. Department of Medicine, University of Mississippi Medical Center (Jackson MS, Etats-Unis) ; David-J COUPER ; Michael-E GRISWOLD ; Gerardo HEISS ; David-S KNOPMAN ; Mehul-D PATEL ; Alan-D PENMAN ; Melinda-C POWER ; Ola-A SELNES ; Andrea-Lc Schneider ; Lynne-E WAGENKNECHT ; Bgwen WINDHAM ; Lisa-M WRUCK ; Thomas-H MOSLEY |[BDSP. Notice produite par INIST-CNRS r8I7R0xr. Diffusion soumise à autorisation]. Studies of long-term cognitive change should account for the potential effects of education on the outcome, since some studies have demonstrated an association of[...]