Détail de l'auteur
Auteur Peter MESSERI |
Documents disponibles écrits par cet auteur (4)
Ajouter le résultat à ma sélection Faire une suggestion Affiner la recherche
Article
Nancy-L VANDEVANTER ; Amy BLEAKLEY ; Renee-M COHALL ; Thomas-L GIFT ; Matthew HOGBEN ; Janet-Sst LAWRENCE ; Rebecca LEDSKY ; MALOTTE (Ckevin) : USA. Department of Health Science. California State University. Lone Beach. ; Cheryl-R MERZEL ; Peter MESSERI ; MIDDLESTADT (Susan-E) : USA. Academy for Educational Development. Washington. DC. ; Columbia University. Mailman School of Public Health. New York. NY. USA |[BDSP. Notice produite par INIST-CNRS 5ZjR0xXH. Diffusion soumise à autorisation]. Objectives : We evaluated the effectiveness of an intervention designed to increase preventive health care seeking among adolescents. Methods : Adolescents and yo[...]Article
Matthew-C FARRELLY ; Kevin-C DAVIS ; Lyndon HAVILAND ; Cheryl-G HEALTON ; Peter MESSERI ; Columbia University. Mailman School of Public Health. New York NY. USA |[BDSP. Notice produite par INIST-CNRS dhADR0xx. Diffusion soumise à autorisation]. Objectives. In early 2000, the American Legacy Foundation launched the national "truth" campaign, the first national antismoking campaign to discourage tobacco us[...]Article
Amy BLEAKLEY ; Cheryl-R MERZEL ; Peter MESSERI ; Nancy-L VANDEVANTER ; Columbia University. Mailman School of Public Health. Center for Applied Public Health. New York. NY. USA |[BDSP. Notice produite par INIST-CNRS yB4O9R0x. Diffusion soumise à autorisation]. This report presents data on computer access, Internet use, and factors associated with health information seeking on the Internet among a sample of youths aged 1[...]Article
Matthew-C FARRELLY ; Kevin-C DAVIS ; Mlyndon HAVILAND ; Cheryl-G HEALTON ; James-C HERSEY ; Peter MESSERI ; American Legacy Foundation. Washington. DC. USA |[BDSP. Notice produite par INIST-CNRS R0x5SPjp. Diffusion soumise à autorisation]. Objectives. This study examines how the American Legacy Foundation's "truth" campaign and Philip Morris's "Think. Don't Smoke" campaign have influenced youths'att[...]